En lækker hjemmeside
... er først lækker, når den passer til alle skærme
I samarbejde med dig bygger jeg en personlig hjemmeside, der ikke går på kompromis med brugervenlighed eller det visuelle udtryk. Hjemmesiden bliver en forlængelse af dit brand, og hjælper dig med at formidle information, sælge produkter og/eller services i øjenhøjde med netop din målgruppe. Hjemmesiden vil gøre det lettere for dig at skabe en relation til (og komme i dialog med) dit publikum. Alt sammen skabt ud fra dine ønsker og behov, så den uden tvivl passer på din virksomheds identitet.
MOH•LM WEB CASES
WEB CASE | Top til Tå Brundby Samsø
Minimalisme og funktionalisme
Top til Tå Brundby Samsø er en hjemmeklinik på Samsø eget af Ghitta Rosa. Hun er kosmetolog og klinisk fodplejer, og tilbyder en række behandlinger fra top til tå i Brundby. Ghitta havde behov for en hjemmeside, et nyt logo og en Facebookside.
Visuelt ønskede hun sig en hjemmeside, der fremstod stilren, minimalistisk og enkel. Funktionelt var det vigtigt, at hjemmesiden var brugervenlig, så hendes kunder hurtigt kunne danne sig et overblik over kosmetiske services og nemt komme i kontakt med klinikken. Desuden skulle hjemmesiden have en funktion, så det var enkelt for brugeren at skifte sproget mellem dansk, engelsk og tysk.
WEB CASE | Hearken Northern Europe
Informativ og visuel
Hearken betyder at lytte. Hearken er en amerikansk startup med europæisk hovedkontor i Odense. Virksomheden har sat sig for at genopfinde den journalistike praksis ved at bevæge sig fra 'Traditional Jounalism' til 'Public-powered Journalism'. Forskellen er, at journalisten inddrager publikum fra start fremfor at vente til efter publiceringsfasen. Hertil har de udviklet en teknologi, som sælges til mediehuse.
Virksomheden havde brug for et Help Center, der var brugervenligt, informativt og visuelt i tråd med deres brandidentitet. Siden skulle indeholde et nemt navigeringssystem, guides, video turtorials og en hurtig måde at komme i kontakt med virksomheden på, hvis brugerens spørgsmål ikke blev besvaret af siden.
"Professionel. Thomas er initiativrig og god til at bevare overblikket. Han arbejder løsningsorienteret og er ansvarsfuld. Derudover er han også en sjov og imødekommende ung mand med hovedet skruet godt på og benene plantet solidt på jorden. Jeg kan uden problemer give mine bedste anbefalinger til Thomas."
Christian Hougaard
CCO
HEARKEN NORTHERN EUROPE
"Struktureret, dedikeret og selvkørende.
Thomas er også et yderst sympatisk menneske, som kun kan blive en gevinst for enhver arbejdsgiver.
På trods af den forholdsvis korte tid jeg nåede at arbejde sammen med Thomas, er mit indtryk meget positivt."
Astrid Marie Renkwitz Bruun
HEAD OF CUSTOMER SUCCESS
HEARKEN NORTHERN EUROPE
WEB CASE | Vejstrup Efterskole
Effektiv datahåndtering
Vejstrup Efterskole er en gymnastikefterskole på Sydfyn, der årligt afholder seks camps, hvilke bidrager kraftigt til rekrutteringen af nye elever, og er derfor et vigtigt element for skolens eksistensgrundlag. Det gamle tilmeldingssystem var ikke stærkt i brugervenlighed, på det visuelle eller i den efterfølgende datahåndtering. Specielt arbejdet med de indsamlede data var en kæmpe hovedpine, da det var tidstungt, håndholdt og sårbart.
Det nye tilmeldingssystem er blevet brugervenligt, visuelt i tone med resten af brandet og den løbende datahåndteringen er blevet enkel og effektiv. Data er gået fra at ligge lokalt på én medarbejders computer, til at blive indsamlet online i en portal, som flere medarbejdere kan tilgå. Før var det ikke muligt at rette i det som brugeren havde indtastet - det kan man nu. Tilmed er det nye system koblet op på et mailflow, så brugeren indgår i en relationsdannelsesstrategi for at blive fastholdt og informativt klædt på op til campen.
"Vi havde et håndholdt, tidskrævende og sårbart tilmeldingssystem for vores camps.
Nu har vi en løsning, der er effektiv, nem at bruge og som giver slutbrugeren en god oplevelse. Og så ser det bare brandgodt ud.
Jeg har kun gode ting at sige om Thomas."
Lasse Klevang Kristensen
EVENTKOORDINATOR
VEJSTRUP EFTERSKOLE